Izabella Scorupco: Certified MILF!

I first took notice of her in the winter of 2002, wearing nothing but sexy lingeries in huge H&M posters splashed all over Sweden. I was never a Bond fan, and so I had no idea she was the bond girl in GoldenEye (1995).

Anyway, when I first saw her then, I was instantly captivated by her beautiful face. I thought she was Cameroon Diaz, Angelina Jolie and Michelle Pfeiffer rolled into one.

 

 

Click on the picture for better resolution!

Now her face is all over Sweden again, as she’s currently promoting her latest Swedish film entitled, “Solstorm.” I saw her guesting in some TV show and she was just so charming I was sooo drooling like a 3 yr old boy longing for an ice cream on a warm summer!


I don’t normally search for information about something that cannot be found in PubMed, but I couldn’t help looking for some current information about her.
 
I was dumbfounded to say the least, to find out that she is already 37 years old and a mother to two children. Now that makes her a certified MILF!

Oh, how I envy her husband. What a lucky bastard!

 

 


PS. If you don’t know what MILF stands for just effin’ google it.

PS2. I dedicate this post to all other fellows out there who have the hots for Izabella, like Två Blåa Ögon for example.

About metromogli

MOGLi - A Brown in the Land of the Blues and Blondes
This entry was posted in Sweden, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

20 Responses to Izabella Scorupco: Certified MILF!

  1. Mindy says:

    Nice blogdesign! I think my mom looks like her, she isn’t THAT beautiful.

  2. MOGLi says:

    @Mindy: Your mom looks like Izabella?!? Wow, I gotta meet your mom! HAhaha!

  3. maravillosa says:

    I agree…. if i was a guy like you, or gay, she would definately be my MILF of the week (or maybe even month!)

  4. Anna says:

    U have excellent taste in women, she´s absolutely beautiful and on top of that she seems to be a smart and nice person!

  5. crackgrrl says:

    And she just gets prettier with age… may I recommend some of her early work: “Ingen kan älska som vi” from 1988 (?). Enjoy!

  6. maluca says:

    AAAAhhíí Mogli 😉 That’s abiout MLF… Thank you for… how do I say … reaction about my eyes. // maluca

  7. maluca says:

    I… I missed the i in MILF // maluca

  8. kimberly says:

    I cant really say anything about her because im not gay, but she’s ok i guess:)

  9. MOGLi says:

    @Kimberly: Well, you don’t need to be gay to say anything about her, do you? 😉
    @Maluca: Hej Maluca! Thanks for dropping by. You’re welcome about the bambi eyes. 😉
    @Crackgrrl: Thanks for the tip! I’ll check it out one of these days.
    @Anna: Yes, I also think she’s very smart, and so down to earth!
    @Maravillosa: She’d be my MILF until she gets menopaused I guess. Hahaha!

  10. HairySwede says:

    Poetic Mogli. Just poetic. 🙂 And beautiful. Much like Izabella herself.

  11. Zhu says:

    I’m a woman and I don’t mind saying she’s *&?% hot !

  12. malen says:

    awww…aging gracefully! ganun yata talaga pag may pera. basta ako i’m contented na hindi tayo naging perfect. hahahah

  13. Rakotozafy says:

    She was born in Poland of course. I say of course, because almost every woman with a particularly interesting or beautiful face was either born in Ukraine, Poland or Russia. In that order.

  14. thess says:

    she’s definitely hot! if i was a guy, she’ll be turning me down now.

  15. MOGLi says:

    @thess: oh, you’re being too pessimistic! remember, she is caucasian and (i guess you’re also brown-skinned?) so don’t ever underestimate the power of exoticism. i know so! Hahaha!@Rakotozafy: That’s right, she’s got polish genes! And I understand your ranking there! LOL!@Malen:hehe,,,bords, magastos talaga i-maintain ang pagiging perfect!@Zhu: Indeed! Its hard to spell out the right adjective/adverb for this *!”#¤ fantabulous woman!@RHairy Swede: Hahaha,,,great comment from you man, as always! Cheers!

  16. cheh says:

    She’s gorgeous pero blonde lang,lol

  17. Robin says:

    Eaven my girlfriend thinks she is hot*lol* But she is beatiful for sure!

  18. kalikå says:

    Ja, vad ska man säga!!! ;o)

  19. sachiko says:

    Just saw your comment on my old blog.milf,lolz!

  20. mogLi says:

    @Sachiko: I’m glad you didn’t mind that! 😉
    @kalikå: japp, man blir bara speechless! hehehe
    @robin: if even gfs think she’s hot, then she’s definitely hot! LOL.
    @cheh: you seem to have a problem with blondes, don’t you? 😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s